שאלות נפוצות

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול…

  • הגעתי למרפאה, אך שכחתי כרטיס. מה עושים ?

    מטופלי מכבי

    כל ביקור במרפאה מחייב הצגת כרטיס מכבי. הכרטיס משמש לזיהוי ודאי של המטופל, וכן לדיווח לשם תגמול הרופא בגין השירות. כאשר אתם מבקשים שירות עבור בן משפחה, יש להגיע עם הכרטיס שלו.

    במידה ושכחתם כרטיס יש לקבל "אישור ביקור ללא כרטיס" באחת מהדרכים הבאות :

    • מוקד מכבי ללא הפסקה *3555 ← 1 ← 8 ← מספר תעודת זהות ובסוף #
    • אפליקציית מכבי בטלפון החכם שלכם
    • אתר מכבי און ליין

    יש להסדיר את האישור לפני הכניסה אל הרופא.

    מטופלי כללית

    במידה ואתם משויכים למרפאה אפשר להתקבל ללא כרטיס. אם אתם עדיין לא משויכים צריך להציג כרטיס כדי שהרופא יוכל להיכנס לתיק שלכם.

  • לאיזה רופאים ניתן לגשת ללא הפניה מרופא המשפחה?

    אין צורך בהפניה לרופאים מומחים בתחומים הבאים : אורתופד, כירורג, גניקולוג, אורולוג, אף-אוזן-גרון, רופא עיניים, עור.

    פניה לרופא מומחה בתחום אחר מחייבת הפניה של רופא המשפחה, לאחר שיקול קליני.

  • כיצד לקבל התחייבות (טופס 17) לטיפול בבית חולים ?

    התחייבות כספית (טופס 17) היא אישור על כך שהקופה תממן שירותים שאינם במתקנים שלה לדוגמת אשפוז ובדיקות במרפאות חוץ בבית חולים. התחייבות תינתן רק בהצגת הפניית רופא.

    כל פניה לטיפול בבית חולים ציבורי דורשת התחייבות (טופס 17). 

    מטופלי מכבי

    לאחר קבלת הפנייה מרופא יש לפנות למכבי לקבלת ההתחייבות בכמה ערוצים: דרך אתר או אפליקציית מכבי (למבוטחים בעלי סיסמא לאתר) או בפנייה ישירה לסניף מכבי במייל או בפקס.

    מטופלי כללית

    לאחר קבלת הפניה מרופא משפחה יש לקבוע תור לטיפול/בדיקה המבוקשת ולפנות למזכירות אצלנו או באחד הסניפים עם ההפניה ופרטי התור שנקבע. 

  • צריך לראות רופא דחוף ואין תור פנוי, מה עושים?

    במידה ויש בעיה דחופה ואין תור פנוי ניתן להתקשר ישירות למרפאה לטלפון 04-8202089, לשלוח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שלנו dr.ba@013net.net או לשלוח הודעה בוואטסאפ 052-2330338 ונשתדל לתת מענה. אם אין תשובה ניתן להשאיר הודעה במשיבון ונחזור אליכם בהקדם.

    במכבי *3555 ובכללית *2700 ישנו מענה של אחות / רופא 24 שעות ביממה. ניתן להתקשר להתייעץ וקבל הפנייה למיון בעת הצורך.

  • בעיה רפואית דחופה מחוץ לשעות פעילות המרפאה, מה עושים?

    במידה ופונים למיון מומלץ להגיע עם טופס הפנייה לצורך קבלת החזר רטרואקטיבי מהקופה, אלא אם מדובר במקרים של גבס , צירי לידה, תפירת חתכים, אשפוז ועוד סיבות המופיעות באתרי הקופות . ניתן לפנות ל *3555 או *2700 ולקבל הפניה און ליין מהאחות במידת הצורך.

  • איפה יש מוקדי רפואה דחופה?

    כללית

    בשעות הבוקר קיים בדגני בחדרה מוקד טראומה, ניתן לפנות ישירות ללא מכתב הפנייה לטיפול אורתופדי דחוף.

    מכבי

    משעה 19:00 ישנו מוקד רפואה דחופה (נתניה) בו ניתן לקבל שירותי מעבדה + רנטגן, רופא ואחות. לפרטים 3555* או דרך אתר מכבי.